Hvordan bruke nettbutikken?

Vi er stolte av å ha en egen nettbutikk som våre kunder kan benytte seg av for å gjøre ordre. Dersom du er usikker på hvordan du kan bruke nettbutikken kommer vi med en enkel forklaring i denne artikkelen.

Egen innlogging

Hver lokasjon i din bedrift får tilsendt et eget brukernavn og passord som kan benyttes for alle bestillinger av forbruksvarer. Dersom du administrerer forskjellige lokasjoner vil du benytte de forskjellige brukerene for hver bestilling. Det vil være tydlig hvilke lokasjon du bestiller for i hele kjøpsprosessen.

Endre kundeinformasjon

Dersom din bedrift har endret adresse eller følgende kan dette fikses på ulike måter:

  • Rett opp i det selv på ‘min side’ under ‘adresse’
  • Endre adresse i handlekurven
  • Send en mail til oss, så retter vi det opp for deg

Oppdaterte priser

Alle prisene er oppdatert og spesifisert for din bedrift.

Betaling

Betaling skjer etterskuddsvis per faktura. Du sender derfor bare ordre igjennom nettbutikken, vi administrerer ingen betalingsinformasjon.

Leveringstid

Vanlig levering er ved regelmessige servicebesøk – det er helt gratis (inkludert i avtalen).

Bestilling som legges inn før kl 11:00 har også mulighet å leveres dagen etter bestilling. Det vil medføre en kostnad på kr 400,- (Fri levering for bestillinger over kr 2500,-).

Ved bestilling er det viktig å oppgi informasjon om levering skal skje fortest mulig – ellers skjer det ved servicebesøk som er standard.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

This site uses cookies to offer you a better browsing experience. By browsing this website, you agree to our use of cookies.