Vi er stolte av å ha en egen nettbutikk som våre kunder kan benytte seg av for å gjøre ordre. Dersom du er usikker på hvordan du kan bruke nettbutikken kommer vi med en enkel forklaring i denne artikkelen.
Egen innlogging
Hver lokasjon i din bedrift får tilsendt et eget brukernavn og passord som kan benyttes for alle bestillinger av forbruksvarer. Dersom du administrerer forskjellige lokasjoner vil du benytte de forskjellige brukerene for hver bestilling. Det vil være tydlig hvilke lokasjon du bestiller for i hele kjøpsprosessen.
Endre kundeinformasjon
Dersom din bedrift har endret adresse eller følgende kan dette fikses på ulike måter:
- Rett opp i det selv på ‘min side’ under ‘adresse’
- Endre adresse i handlekurven
- Send en mail til oss, så retter vi det opp for deg
Oppdaterte priser
Alle prisene er oppdatert og spesifisert for din bedrift.
Betaling
Betaling skjer etterskuddsvis per faktura. Du sender derfor bare ordre igjennom nettbutikken, vi administrerer ingen betalingsinformasjon.
Leveringstid
Vanlig levering er ved regelmessige servicebesøk – det er helt gratis (inkludert i avtalen).
Bestilling som legges inn før kl 11:00 har også mulighet å leveres dagen etter bestilling. Det vil medføre en kostnad på kr 400,- (Fri levering for bestillinger over kr 2500,-).
Ved bestilling er det viktig å oppgi informasjon om levering skal skje fortest mulig – ellers skjer det ved servicebesøk som er standard.

